skip to Main Content
TEHNIČKA PODRŠKA: SVAKI DAN 0-24h011 / 322 19 49Viber: 060 322 19 49

IT menadžer ne mora da bude i direktor finansija

Vreme čitanja: 2 minuta

Oduvek mu je dobro išla matematika i sjajno se snalazi sa brojevima. Samo još malo da usavrši znanje iz računovodstva i biće moj IT menadžer odličan direktor finansija!

Nemojte da se zanosite. Da je hteo da bude direktor finansija, ne bi on učio IT! Bolje kreirajte vašem IT menadžeru radno okruženje tako da može da se posveti onome u čemu je stvarno najbolji.

Planiranje troškova štampanja

U nekim kompanijama se trenutno uopšte ne mere troškovi štampanja, pa se samim tim oni ne mogu ni planirati. Ili taj posao obavlja IT menadžer kojem finansije nisu primarna briga, pa samo troši svoje dragoceno vreme.

Takođe, praćenje troškova štampe koje se gleda samo kroz trošak papira, tonera i servisa je mali deo sveobuhvatnog troška, tako da često ni nemate celokupnu sliku o ukupnom trošku – iako se možda i trudite.

Tu su i drugi izazovi. Uobičajeni problemi sa tonerima ukazuju na manji broj odštampanih strana od predviđenog zbog smanjenog kapaciteta tonera.

Takođe, postoje situacije kada se štampači nepredviđeno kvare zbog lošeg kvaliteta ili nepropisnog rukovanja. U takvim slučajevima spoljne servisne službe često manipulišu lošim rezervnim delovima i tako mogu da vam nanesu štetu.

Naša intervencija za vaše lakše poslovanje

Svesni smo da vaš tempo poslovanja zahteva izuzetno brzo i efikasno rešavanje svih zastoja, pa tako i zastoja kod štampanja dokumenata. Verovatno ste već više puta pokušavali da premostite navedene probleme, ali je razumljivo da Vaš IT menadžer nema dovoljno vremena, a ni znanja da se time stručno bavi.

Između ostalog, to nije njegov posao!

Zato je najvažniji benefit koji nudimo vašim IT-evcima – obezbeđivanje pouzdanog procesa štampe.

Kako vam zvuči ideja da imate softversko praćenje koje omogućava proaktivno merenje troškova bez zastoja – i to u realnom vremenu?

Osim toga, uvođenjem naših usluga dobijate konkretne mogućnosti da planirate kako godišnje, tako i mesečne troškove štampe po sektorima, pa čak i po korisnicima.

Na samoj lokaciji analiziramo tokove dokumentacije, korisnike štampača i kopir aparata i beležimo sve ostale parametre neophodne za izračunavanje troškova štampe na datom mestu.

Sa nama dobijate ne samo rešenje svih navedenih problema, već i stalna stručna savetovanja. Trudimo se da prepoznamo vaše realne potrebe i da vam pružimo optimalno rešenje.

Naš cilj je da se vi osećate rasterećeno i sigurno, dok vi i vaši zaposleni radite onaj posao u kojem možete dati najbolje rezultate.

 

Koji je vaš problem sa sistemom štampanja koji biste želeli da vam rešimo?

Direktor i specijalista za optimizaciju sistema štampanja dokumenata (MPS)

Pomaže kompanijama srednje veličine da uspostave punu kontrolu celokupnog sistema štampanja dokumenata i optimizuju potrošnju resursa. Više od 20 godina provedenih u IT branši i poznavanje mogućnosti širokog spektra kancelarijske opreme i softvera za upravljanje dokumentima, daje mu sposobnost da brzo prepozna ključne probleme kompanija i pruži efikasna rešenja za upravljanje procesima štampanja dokumenata.

Ovaj članak ima omentara

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

četrnaest − trinaest =