skip to Main Content
TEHNIČKA PODRŠKA: SVAKI DAN 0-24h011 / 322 19 49Viber: 060 322 19 49
Optimizacija štampanja – Lagano Kao šetnja U Parku Ili Nemoguća Misija?

Optimizacija štampanja – lagano kao šetnja u parku ili nemoguća misija?

Vreme čitanja: 2 minuta

Jovana iz finansija mu je rekla kako bi volela da nov štampač bude sive boje da bi se uklopio sa bojom zidova.
A Milena iz ljudskih resursa kaže da boja nije bitna već insistira da bude što manji da ne bi zauzeo ceo prolaz između prostorija. Još bi sve to bilo u redu da mu šef nije tražio da uzme najmoderniji model, ali istovremeno i najpovoljniji. 

A ko je u toj priči on?

Možemo reći da je on IT menadžer u paklu biranja najboljeg štampača.

Zašto?

Svima je poznato, pri nabavci štampača kompanije se sreću sa mnogim izazovima: puno je različitih modela, neharmonizovana flota, različiti dobavljači, komplikovana procena isplativosti štampača, teško prilagođavanje uređaja korisniku itd. A sa svim tim izazovima, ni kriv ni dužan, mora da se izbori IT menadžer. A ti izazovi se najpre pojavljuju u obliku sledećih pitanja ili problema: 

  • „Ko će ih sve zapamtiti?“
    Jedan od čestih problema je izbor odgovarajućeg štampača ili kopir aparata na tržištu na kom postoji velika ponuda. Zato nije pošteno očekivati od IT stručnjaka, koji je prezauzet svojim poslom, da svoje radno vreme fokusira potpuno na istraživanje celokupne ponude štampača i svih njihovih karakteristika i performansi. Ali čak i da pretpostavimo da odlično poznaje ponudu štampača, on osim toga mora u obzir da uzme i buduće potrebe za štampanjem kako bi investicija bila opravdana. Može li vaš IT stručnjak sve to? 
  • Šta će biti sa već postojećim štampačima u firmi?
    A šta se dešava u situaciji kada u kompaniji već postoje štampači? Da li i njih menjati ili oni mogu ostati? Da li će se uspešno sinhronizovati s novom flotom koja stiže?

Kako rešiti ovaj problem i optimizovati procese?

Pitanja, štampača i želja je mnogo a u biznisu vremena je malo, i procesi nesmetano treba da teku.  

Zato je za rešavanje ovakvih kompleksnih stvari najbolje angažovati specijalizovane timove, čime se ne štedi samo novac nego i vreme. 

Zašto je najbolje rešenje optimizovati sistem štampanja sa stručnom kompanijom?

  • Prilagođavanje štampe vašem radnom okruženju

Profesionalci prilagođavaju uređaj i softver stvarnim potrebama konkretnog radnog okruženja.

  • Zakup samo neophodne opreme za štampanje

Stručnjaci takođe obezbeđuju lagodniji odnos prema opremi jer ne mora da je kupi nego zakupi – i to samo ono šta mu je zaista potrebno. Ako klijent insistira da opremu ipak kupi,  prilagoditi tom zahtevu isto je veoma lako.  

  • Racionalno korišćenje postojećih štampača i kopir uređaja

Ponekad se dešava da zbog nedovoljnog znanja ili preopterećenosti internog IT sektora određena radna mesta ne dobiju odgovarajuće štampače ili kopir uređaje. 

Profesionalci formiraju plan kako da postojeću opremu u firmi klijenta iskoriste što bolje i na kraju predlaže dodavanje uređaja koji nedostaju ili zamenu postojećih.

Optimizacija ipak ume da bude laka i jednostavna

Kao što iz ovog teksta možete uvideti, IT menadžeri ne moraju da prođu pakao da bi nabavili idealan štampač. Samo treba da donesu mudru odluku – da optimizaciju procesa štampanja. 

Zato je važno tražiti pomoć profesionalaca za najefikasnija i najracionalnija rešenja u odnosu na zatečenu, konkretnu situaciju, uz jednostavno i transparentno praćenje putem mesečnog izveštaja po sektorima. Takođe, štampači su naši, pa je zato i naša briga veća da oni rade bez zastoja. I sve te usluge, savete i podršku kao naši klijenti možete dobiti na jednom mestu, u čak 14 regionalnih centara i to 24/7. 

Da biste saznali gde možete najviše da uštedite na štampanje, kliknite ovde za besplatnu analizu troškova štampe. 

Zoran Ćirović

Direktor i specijalista za optimizaciju sistema štampanja dokumenata (MPS)

Pomaže kompanijama srednje veličine da uspostave punu kontrolu celokupnog sistema štampanja dokumenata i optimizuju potrošnju resursa. Više od 20 godina provedenih u IT branši i poznavanje mogućnosti širokog spektra kancelarijske opreme i softvera za upravljanje dokumentima, daje mu sposobnost da brzo prepozna ključne probleme kompanija i pruži efikasna rešenja za upravljanje procesima štampanja dokumenata.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

2 × 2 =