skip to Main Content
TEHNIČKA PODRŠKA: SVAKI DAN 0-24h011 / 322 19 49Viber: 060 322 19 49

5 pokazatelja da vas povoljniji štampač dugoročno više košta

Vreme čitanja: 3 minuta

Ako ste u fazi odabira štampača za vašu firmu i razmišljate o opciji koja će najmanje oštetiti vaš budžet, pravi je trenutak da preispitate odluku koja vas može mnogo više koštati u budućnosti nego što vam se to trenutno čini. Ukoliko želite da kupite novi štampač i treba da izaberete između nekoliko modela, a niste sigurni koji će vam obezbediti najefikasnije štampu, predlažemo da pre odlučivanja preuzmete sledeće korake:

  • Preispitajte sopstvene potrebe štampanja

Iako dobro zvuči jeftin štampač visokog kvaliteta, u praksi je to retko kada moguće. Najviše će vas koštati onaj štampač za koji se u međuvremenu ispostavi da ne odgovara vašim potrebama.

  • Koliki kapacitet tonera vam je potreban

Za svaki štampač možete pronaći podatke o toneru koji koristi. Uvek kada tražite štampač, preporuka je da tražite i informacije o tonerima koje taj uređaj koristi, njihovom kapacitetu i ceni. Ukoliko vam ove informacije nisu dostupne preko dobavljača, sigurno ih možete pronaći na internetu.

Uglavnom se podaci na osnovu kojih ste se odlučili za nabavku, neće u potpunosti poklapati sa realnom situacijom prilikom korišćenja određenog uređaja. Zbog ovoga je potrebno voditi evidenciju o stvarnom kapacitetu nabavaljenih tonera prema potrošnji tj. stvarnom ulaganju u štampu. Ovo će vam mnogo pomoći prilikom realizacije proračuna i dobijanju što realnije slike o troškovima u budućnosti.

Praksa je pokazala da najčešće problemi nastaju kada se originalni toner isprazni. Originalni toneri su skupi i teže se nalaze, a stari toner se često ne može reciklirati. To sve treba uzeti u obzir ako želite unapred da isplanirate koliko će vam vremena trebati za zamenu tonera.

  • Koliko dugo ćete čekati na servis ili sitne intervencije

Servis i održavanje uređaja koje ste na početku platili jeftino mogu vam stvoriti i veće glavobolje od samog neplaniranog troška. Čest je slučaj da kod uvoznika rezervnih delova nema najosnovnijih delova za servis poput gumica za povlačenje papira, senzora  ili nekih ozbiljnijih delova za servis štampača kao što je termo folija ili silikonski valjak.

 Dostupnost delova potrebnih za servis uređaja – Za veliki broj uređaja postoji problem servisiranja, jer zbog male zastupljenosti uređaja na našem tržištu, uvoznici ne uvoze neke rezervne delove i teško ih je nabaviti.

  • Da li znate kako se po zakonu odlažu prazne toner kasete?

Dotrajali delovi štampača ne treba da se bacaju u smeće, jer tako završavaju na deponijama. Odbacivanje tonera predstavlja ekološki problem velikih razmera, jer je potrebno 1000 godina da bi se razgradila plastika jedne toner kasete. Problem je izuzetno uočljiv danas, s obzirom da preko 300 miliona toner kaseta godišnje završi na deponiji.

Takodje, treba imati u vidu i da je za 1kg novog potrebno 4 kg sirovog materijala, kao i 3 litra ulja za proizvodnju samo jedne toner kasete. Zato je od izuzetne važnosti da se opredelimo za odlaganje dotrajalih elemenata recikliranjem.

Svaka Vaša prazna toner kaseta koju odnose naš Image tim se rasklapa na osnovne delove: prah (toner), plastiku, metal, aluminijum i gumu. Zatim se dalje predaje specijalizovanim i ovlašcenim ljudima koji recikliraju sve delove po zakonskoj regulativi.

Toner kaseta je deo elektronskog otpada. Ako se odlučite da prepustite nama brigu o Vašim praznim laserskim kasetama i možete biti bezbedni prilikom posete ekološke inspekcije.

  • Koliko ste u mogućnosti da kontrolišete troškove štampe?

Naši klijenti kažu da nisu uopšte imali kontrolu nad troškovima štampe dok se nisu nama javili. Iskustvom i znanjem stečenim kroz servis laserskih štampača postali smo kompetentni da možemo svojim klijentima da preporučimo najoptimalnije štampačke uređaje shodno njihovim potrebama.

Na osnovu čega našim klijentima preporučujemo kupovinu nekog laserskog stampača?

Image tim radi BESPLATNU PROCENU TROŠKOVA ŠTAMPE kod vas u firmi na svim lokacijama vaših poslovnih jedinica. Zajedno sa vama sagledamo činjenice koje smo dobili kao rezultat analize stanja. Dogovaramo se oko sadržaja naše buduće ponude kako bi zadovoljili stvarne potrebe vaše kompanije.

Pratimo sve važne parametre sistema štampanja i u dogovorenim periodima sastavljamo izveštaje. Analiza i pregledno prikazivanje najvažnijih podataka u našem izveštaju pomažu vam da donesete pravilne poslovne odluke i držite sve troškove štampe pod kontrolom.

Kliknite na link i prijavite se za besplatnu procenu troškova štampe u vašoj firmi.

Ovaj članak ima omentara

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

dvadeset − 9 =