skip to Main Content
TEHNIČKA PODRŠKA: SVAKI DAN 0-24h011 / 322 19 49Viber: 062 / 211 469
Kome Još Treba IT Supermen?!

Kome još treba IT supermen?!

Vreme čitanja: 3 minuta

Svi mi volimo ideju heroja – jedne osobe koja spašava ceo svet. To sve odlično funkcioniše na filmu, ali ne i u stvarnom životu. Pogotovo kada se radi o IT podršci.

Ako vaš “IT heroj“ nema dovoljno vremena, znanja i iskustva u određenoj oblasti (a normalno je da ne može da zna sve), mogao bi da provede sate i sate u rešavanju problema pre nego što ga prosledi stručnijoj osobi. A sve to utiče na produktivnost vaše kompanije.

IT sektor mrzi štampače – i ko bi im zamerio?

Neispravan rad štampača i kopir aparata, a zatim pozivanje IT-a idu ruku pod ruku. To je i razlog zašto većina IT-evaca okreće očima kada dobije poziv da štampač opet ne radi.

Problemi obično proizilaze iz jedne od tri stvari – neispravnosti štampača, greške aplikacije ili problema s mrežom.

Budući da je većinu vremena problem mehanički, potrebno je fizički posetiti sam uređaj radi procene situacije. Sve to oduzima vreme od IT (i povezanih) projekata na kojima bi vaš IT tim trebalo da radi (npr. osiguranja vaše mreže ili softverskih ažuriranja za celu kompaniju kako bi se zaštitili od mogućeg cyber napada).

„Volim kad mi se štampač pokvari!“ – rekao je niko nikad!

Kad se vaš štampač pokvari, to ne samo da je neprijatno, nego gubi dragoceno vreme zaposlenih.

Kome jos treba IT supermen! - slika 1

Ipak, popravka štampača može da bude proaktivna! Ovih dana, “proaktivno“ je prilično popularan buzzword u industriji kada je reč o mrežnoj podršci i upravljanju programima štampanja.

Sa našeg stanovišta, proaktivna podrška je kombinovanje ove dve stvari:

1. Merni podaci u stvarnom vremenu koje je vaš uređaj omogućio putem vaše mreže za našu
2. Ljudsko biće (tehnička podrška) koje aktivno traži potencijalne neuspehe na vašem hardveru svaki put kad je u vašoj kompaniji.

Merenja u stvarnom vremenu

Ova komponenta je više virtuelna, jer vaš uređaj može da se konfiguriše za izveštavanje o mernim vrednostima koje iniciraju standardne procedure održavanja od strane našeg tima. To su stvari poput potrošnje tonera, broja odštampanih strana i ponavljanja zastoja.

Toner je pri kraju? Vaš uređaj može sam da nas obavesti kada je vreme za promenu, tako da vi ne morate da razmišljate o tome.

Stvarna živa osoba

Kada naši tehničari izađu na teren, njihov prvi cilj je ne samo da reše vaš problem, nego i da predvide buduće probleme kako se ne bismo vraćali ponovo kod vas za nedelju dana.

Nesmetan proces rada

To je jednostavno način na koji radimo stvari. Uspeh naših tehničara merimo vremenom koje prođe do vašeg idućeg poziva. Baš kao što naši tehničari prate stanje vašeg štampača, tako i naš menadžment prati naše tehničare.

Kome jos treba IT supermen - slika 2

Koliko god ih volimo, radije bismo voleli da ih ne viđate tako često. Vaše je vreme dragoceno, zar ne?

IT supermen za podršku štampačima ne mora da bude u vašoj firmi

Vaš proces štampanja ne mora biti frustirajući. Recite zbogom stresnim danima. Uživajte u dobro organizovanom i sigurnom sistemu štampanja dokumenata i znajte tačno u dinar koliki su vaši troškovi štampanja – sve to uz potpunu podršku sa naše strane.

Osećajte se kao super heroj, dok vaše kolege nesmetano završavaju svoj posao u roku, bez zastoja i nepotrebnog stresa.

Zoran Ćirović

Direktor i specijalista za optimizaciju sistema štampanja dokumenata (MPS)

Pomaže kompanijama srednje veličine da uspostave punu kontrolu celokupnog sistema štampanja dokumenata i optimizuju potrošnju resursa. Više od 20 godina provedenih u IT branši i poznavanje mogućnosti širokog spektra kancelarijske opreme i softvera za upravljanje dokumentima, daje mu sposobnost da brzo prepozna ključne probleme kompanija i pruži efikasna rešenja za upravljanje procesima štampanja dokumenata.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

devetnaest − 7 =